سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

فسقلی ما

دخترم مجدد سرما خورده

1392/7/14 8:29
192 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من که خیلی مواظبت هستم نمیدونم تو از کجا هرچی ویروسه به خودت جذب میکنی باید یه دونه آنتی ویروس خوب روت نصب کنم .

الان 11 روزه مریضی و همش بیرون روی داری پنج شنبه بی حال بودی برات سرم زدیم . سرما هم خوردی گلوت هم درد میکنه . میگن دوره این ویروس 11 روزه . امیدوارم خوب بشی مامان که خیلی نگرانته و برات دعا میکنه از بس گریه کردم دیگه نا ندارم بیام سرکار . سرما خوردگیه خودم هم فراموشم شده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا
16 مهر 92 14:09
عزيزم روزت مبارت
بهار مامانه برسام
21 مهر 92 14:48
گلم اون شیر رو تهیه کن و بهش بده حالا که میگی آزمایشش مشکلی نداشته با خیال راحت این کار رو بکن و شیر رو تهیه کن و بهش بده اولا خیالت راحت هیچ مشکلی ایجاد نمیشه اگه من مدام تاکید داشتم ببریش دکتر واسه این بود که خدایی نکرده یه وقت اسهالش ویروسی و میکروبی نباشه و ما جلوی دفع شدنش رو بگیریم ولی حالا که میگی بردیش دکتر حتما این شیر خشک رو تهیه کن و ببین چه نتیجه ی خوبی میگیری و هم نی نی جونت دیگه اذیت نمیشه هم از لاغر شدنش جلوگیری میکنی هم خودت دیگه اذیت نمیشی بهش شیر رو بده مطمئن باش خوب میشه و با خبر خوب شدنش ما رو هم خوشحال کن گلم فقط یادت باشه شیر خشک AL110 رو تا وقتی به نازگلت بده که حالش خوب بشه و اسهالش کاملا خوب شد دیگه بهش نده گلم انشاالله همین امروز برو این شیر رو تهیه کن مطمئن باش دعام میکنی
بهار مامانه برسام
25 مهر 92 14:17
سلام گلم شیری که گفتم تهیه کردید؟ حال نازگلتون خوب شد؟ امیدوارم که خوب شده باشه تونستی به من هم خبر بده ممنون میشم از حال خوشمل دخملی باخبرم کنی و از نگرانی در بیام روی ماه نازگلمون رو از طرف من ببوسید مامان عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد