سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

فسقلی ما

دخترم روزت مبارک

1393/6/6 9:41
620 بازدید
اشتراک گذاری

من از تو گلبنی بهتر ندیدم  

               ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم

               گلی خوشبوتر ازدختر ندیدم

 

سایدای عزیزم این روز رو بهت تبریک میگم . تو زیباترین هدیه آسمونی به من و باباجونت هستی تورا تا بیکران دوست داریم و از با تو بودن لذت می بریم .

 برعکس همه مادرها که دوست دارن بچه شون زود بزرگ شه من دوست دارم هر روز عمرت یکسال طول بکشه

دیوانه وار به ساعت نگاه می کنم و می ترسم ....از اینکه بزرگ شدنت باعث دوری تو از من  بشه... دوست دارم

مثل الان همیشه با عشق منو درآغوش بگیری و من تو رو بو کنم و ببوسم.... تو خیلی مهربونی و من طاقت

ندارم که این مهربونیت رو ازم دریغ کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد