سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

فسقلی ما

کارد میوه خوری و تجربه اول سایدا

1395/8/8 20:45
470 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که برات شلغم پخته بودم یه نگاه به من کردی یه نگاه به کارد میوه خوری کنار بشقاب گفتی مامان میتونم بگیرمش و شلغمو خرد کنم گفتم باشه سایدا اشکالی نداره و با حوصله و دقت همه رو خرد کردی تعدادی ریز خرد کردی تعدادی بزرگ کوچیک ها رو که خوردی رفتی کنار و گفتی بزرگها مال شماست. با وجود اینکه دلت بهش افتاده بود ولی نخوردی و هرچی اصرار کردم گفتی نه مال شماست.

البته این عکس مال روز بعده که میوه قاچ کردی.

پسندها (1)

نظرات (1)

فهیمه
5 دی 95 23:38
باسلام من چند ماهه که ساکن کرمانشاه شدم و الان ماه شش بارداریمه لطفا برای زایمان و انتخاب ماما راهنماییم کنید...دکتر لیدا حیدریان هست چطوره؟! سلام عزیزم ببخشی دیر جوابتو دادم اره دکتر خوبیه حیدریان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد