سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

فسقلی ما

روزپدر

1391/3/15 14:0
175 بازدید
اشتراک گذاری

ای پدر بوی شقایق می دهی          عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر        هر چه دارم از تو دارم ای پدر

امروز روز پدر و من وبابا این روز روجشن گرفتیم. البته جاداره این روز رو به پدرهای مهربونمون تبریک بگم و براشون آرزوی عمری طولانی کنم . واقعا هیچ پناهی به گرمی پناه پدر نیست و هیچ سنگری به امنیت آغوشش پیدا نمیشه ولی متاسفانه بعضی ها وقتی اینو میفهمن که دیگه اونو از دست دادن. عزیزم دوست دارم وقتی به دنیا اومدی به همه بزرگترها بخصوص پدر ومادر و پدربزرگ و مادربزرگهات احترام بذاری واونا رو از صمیم قلب دوست داشته باشی و بدونی که در خانه ای که بزرگتر ها کوچک شوند کوچکتر ها هرگز بزرگ نمی شوند. یه جایی خوندم که

همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم

 که با هر بار تراشیده شدن، کوچک و کوچک تر میشود…

 ولی پدر ...

یک خودکار شکیل و زیباست که در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند

 خم به ابرو نمیاورد و خیلی سخت تر از این حرفهاست

 فقط هیچ کس نمیبیند و نمیداند که چقدر دیگر میتواند بنویسد

امیدوارم سال دیگه توی چنین روزی با وجود تو عزیزم این روز رو جشن بگیریم .

البته توی این ماه با بابا و دوستاش رفتیم دشت گلین سرپلذهاب و کلی خوش گذشت شب رو هم توی روستای دیره موندیم . تفریح خطرناکی بود وهمش دعا می کردم که نکنه اتفاقی برات بیفته و خیلی مواظب بودم.هوا هم داشت گرم میشد ولی خیلی به ما خوش گذشت. البته باید توی ماههای فروردین و اردیبهشت به اون منطقه رفت چون پراز گل و شکوفه است و پراست از باغ میوه ولی خوب هنوز میوه هاش نرسیده بود و ما نتونستیم بریم توی باغ. وکنار رودخانه نشستیم که عکسشو اینجا میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد