سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

فسقلی ما

سوال و جواب

1392/4/16 12:00
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من هم که به وبلاگ چند تا نی نی وبلاگی سر زدم این سوال ها رو دیدم  دوست دارم من هم شرکت کنم:

اگر ماهی از سال بودم؟ اردیبهشت چون بهترین ماه برای تفریحه

اگه روزی از هفته بودم؟ پنجشنبه فرداش تعطیله

اگه عدد بودم؟ 20

اگه نوشیدنی بودم؟ شربت آلبالو

اگه ثواب بودم؟ کمک به یتیم و نیازمند

اگه درخت بودم؟ سرو

اگه میوه بودم؟  انار

اگه گل بودم؟ یاس

اگه آب و هوا بودم؟ بارونی مثل روزی که سایدا بدنیا اومد

اگه رنگ بودم؟ مثل رنگین کمان

اگه صدا بودم؟ صدای خنده های سایدا

اگه پرنده بودم؟ عقاب

اگه فعل بودم؟ شستن

اگه ساز بودم؟ چنگ

اگه عضوی از بدن بودم؟ مغز

اگه بخشی از طبیعت بودم؟ جنگل

اگه یک حس  بودم؟ آرامش

همه کسانی که اینو میخونن این سوال ها رو توی وبلاگشون بذارن تا موندگار بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی یاسمن
17 تیر 92 19:21
سایدا جونم لینک شدی
مامان حسین جون
18 تیر 92 8:58
سلام ممنونم که بهمون سرزدین
خاله الهام
18 تیر 92 9:14
عزيزم مرسي كه اومدي پيشمون منم خوشحال ميشم خاله اين جوجوي نانازي بشم


مرسی خوشحال میشم خاله سایدا باشی مرسی عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 تیر 92 9:39
انشالله سایدا جون به زودی دندونش دربیاد و اذیت نشه. البته آرتین من هم تو این سن دندون درنیاورده بود. ولی اذیت نبود.
بیا 40 کلاس هنری
18 تیر 92 10:46
سلام مامان سایدای خوشمل منم شمارو به اسم سایدا جون لینک کردم. ممنونم که شما هم منو لینک کردید
محیامامان دینا
18 تیر 92 14:32
زنده باشی کوچولو ایشاالله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد