سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

فسقلی ما

شروع وول خوردن توی رختخواب

1391/12/8 15:31
201 بازدید
اشتراک گذاری

با پدرجون مشغول صبحونه خوردن بودم که گفتم برم ببینم سایدا بیدار شده یا نه؟اومدم دیدم از روی متکات سر خوردي و تا پايين رفتی و کاملا خودت رو به سمت پایین کشیدی؟

اینو بگم تمام نگهداری کودکم یک طرف کارهای خونه اون سمت باشه این عکسهایی که از اولین هات گرفتم و سریع به سمت دوربین میرم یک طرف. همه رو کلافه کردم میگن زود باش بچه ات این کارو کرد اون کارو کرد منم سریع میرم دوربین میارم و به قول معروف شکار لحظه ها .بعضی وقتها به این فکر میکنم نکنه بعدها بزرگ بشی به جای اینکه مثل من ذوق کنی بگی مامان تو هم چقدر بیکار بودی و اصلا از این کار من خوشت نیاد. ولی خوب همیشه میگم مامانها و باباها برای دل خودشون بیشتر این کار رو میکنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد