سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

فسقلی ما

آزمایش 6 ماهگی

1392/4/26 13:54
298 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که مرکز بهداشت برات آزمایش خون 6 ماهگی نوشته مرتب با خودم کلنجار میرفتم که ببرمت یا نه ؟ میگم دختر گلم خوابش خوبه بی تاب هم نیست چرا باید ببرمش آزمایش خون و سوزن به دستش بزنن.ولی خوب امروز که پدرجون نیست (آخه تحمل دیدن تو رو توی اون وضعیت نداره و ماهم بهش نگفتیم) و من هم به مناسبت ماه رمضان ساعت 10 میرم سرکارتصمیم گرفتیم ببریمت بیمارستان کودکان کرمانشاهی و اونجا ازت آزمایش گرفتن. هربچه ای که میبردن داخل اشکش در اومد داشتم سکته میکردم نکنه اشکای دختر نازم سرازیر بشه. ولی خوب چاره ای نبود الهی مامان فدای گریه کردنت بشه که یه ریز گریه کردی و بهت شیر دادم تا ساکت بشی همونجا بغلم خوابت برد. با مادری برگشتی خونه و من اومدم سر کار. دارم برات دق میکنم فدای اون هق هق هات بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علي اصغر
27 تیر 92 10:12
عزيزم انشالله دختر نازت هميشه سالم باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد