سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

فسقلی ما

چگونگی خوردن مکمل های غذایی و قرص های ویتامین

1391/4/18 14:30
1,015 بازدید
اشتراک گذاری

 اینجا خواستم در مورد نحوه خوردن قرص ها و آزمایشاتی که انجام دادم توضیح بدم تا اگه کسی این قسمت رو خوند جواب بعضی سوال ها رو که برای من هم پیش میومد دریافت کنه . از اونجایی که من تالاسمی مینور دارم اول دکتر یک آزمایش خون برام نوشت که میزان هموگلوبین خونم رو بدونه و چون هموگلوبینم 9 بود گفت که خونم پایین نیست و مثل یک آدم سالم با من نیز رفتار میشه .

سه ماهه اول رو فقط اسید فولیک و ویتامین ث خوردم و چون حالت تهوع نداشتم دیگه به ویتامین B6 نیازی نبود.از ماه چهارم شروع کردم به خوردن قرص آهن(Fefole)و ویتامین ث و شربت کلسیم و مولتی ویتامین پروناتال.توی هفته 15 تا ٢٠ هم باید آزمایش غربالگری بدی البته قبلش باید یک سونو بدی و جواب سونو رو برای آزمایشگاه ببری چون باید مطمئن بشن که توی این رنج زمانی گفته شده هستی یا نه.که من بین هفته 16 و 17 آزمایش دادم و خدا رو شکر هیچ مشکلی نی نی نازنین ما نداشت و آزمایشش نزدیک 90000تومان با تخفیف شد(120000تومان قیمت واقعی).

یک کمی معده ام سوزش داره و نفخ می کنم .به حد وحشتناک آلوچه می خورم وبا هر وعده غذا کلی لیموترش می خورم البته بااین همه ترشی که من دوست دارم دارم مطمئن می شم نی نیم همونیه که آرزوشو دارم دختر ناز خودم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد