سايداسايدا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره
هیرادهیراد، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

فسقلی ما

تعیین جنسیت

1391/3/27 14:9
202 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که باباجون عاشق دیدنت شده و هردقیقه میپرسه کی بریم سونو و کارش شده پرس و جو که کدوم کلینیک اجازه میده بابا ها هم بیان و نی نی شونو نگاه کنن . خلاصه از همکارش آقای حیدری شنید که کلینیک دکتر محمدرضا شفیعی توی مسکن اجازه میده که بابا ها بیان و از روی صفحه LCD بزرگی که توی مطب نصب کرده نی نی شونو ببینن. اول رفتیم و پیداش کردیم منشی مطب گفت که تادیروقت باید منتظر بمونیم و از اونجایی که خیلی استرس داشتم گفتم بذارش فردا و برگشتیم . ولی این روز دیگه مامانم هم باهامون اومد و اونجا آقای حیدری و خانمش هم اومدند و بالاخره دل رو به دریا زدم و رفتیم داخل مطب ,یه خانمی قبل از ما اونجا بود و دکتر گفت فعلا استخوان سر بچه ات شکل نگرفته منو میگی خیلی وحشت کردم و با ترس ولرز زیاد رفتم و منتظر انجام سونو شدم . باباجونت هم شروع کرد به فیلم گرفتن از تو وکلی ذوق و شوق . شکل سرت کاملا مشخص بود و مرتب از زیر دست آقای دکتر در می رفتی . جنسیتت مشخص نشد و گفت احتمال 90% دخمری. ولی خوشبختانه صحیح و سالمی و توی هفته 15 یا 16 هستی . خیلی خوشحالم که حالت خوب وخوبه و خدا رو شکر کردم . امیدوارم با سلامت بدنیا بیای و هیچ مشکلی برات پیش نیاد. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به فسقلی ما می باشد